به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛
به مناسبت روز جهانی كار و كارگر، آئين تجليل از كارگران نمونه نيروگاه شهیدسلیمی نکا با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 11 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، در اين مراسم علی باقری طی سخنانی ضمن تبریک روز کارگر و روز ملی صنعت برق و تقدیر از خدمات کارکنان نیروگاه در عرصه تولید برق، از کارکنان نیروگاه به عنوان نخبگان واقعی کار و تولید یاد کرد و گفت: با توجه به قدمت واحدهای نیروگاه، بهره برداری از آنها مستلزم همت های بلند و کارهای بزرگی است که شما عامل به آن هستید، لذا شما به مفهوم واقعی کلمه نخبگان واقعی کار و تولید و الگوهای ترویج فرهنگ کار و تلاش و مایه افتخار ما هستید.

 

آئین تجليل از كارگران و جوانان نمونه  نيروگاه نكا برگزار شد  

وی کارگران را شایسته برترین توصیفات دانست و با استناد به بیانی نورانی از حضرت امام راحل عظیم‌الشأن که فرمودند: « حیات ملت مرهوم کار و کارگر است » افزود: امروز کشور در شرایط جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارد و شما فاتحان این میدان سرنوشت ساز هستید.

در این مراسم همچنین مديرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا ضمن تقدير و تشكر از زحمات و تلاش‌های كاركنان و تبریک روز ملی صنعت برق و روز كارگر و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، به تشریح اهم اقدامات انجام شده برای پایداری تولید و عزم و اراده استوار کارکنان برای حفظ این سرمایه مهم ملی پرداخت.

 

آئین تجليل از كارگران و جوانان نمونه  نيروگاه نكا برگزار شد  

نوراله ادبی فیروزجائی با اشاره به قدمت و تعدد واحدهای نیروگاه نکا، گفت بهره‌برداری از واحدهایی که 45 سال از عمرشان می گذرد کار آسانی نیست. اما همکاران ما علیرغم وجود کمبودها و مشکلات، بیدریغ و با تکیه بر ابتکار، خلاقیت، همدلی، هم‌افزایی و کار و تلاش مضاعف از این سرمایه عظیم ملی محافظت و مراقبت می‌کنند تا همچنان در عرصه صنعت تولید برق و خدمت رسانی به مردم حضور مؤثر داشته باشد.

وی همچنین حجم کار در نیروگاه را گسترده و دشوار توصیف کرد و گفت: با توجه به فرسودگی تجهیزات و مشکلاتی که انباشته شده، حجم کار در اینجا بالاست و کار ما سخت و دشوار است اما وجود همکاران متخصص، متعهد و خلاقی که در اینجا حضور دارند، موجب قوت قلب ماست و همه ما متعهد به حفظ نیروگاه هستیم و در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

 

آئین تجليل از كارگران و جوانان نمونه  نيروگاه نكا برگزار شد  

در ابتدای اين مراسم نماينده كارگران شركت نيز طی سخنانی به تبیین نقش کلیدی جایگاه نیروی انسانی و تشکل کارگری در پیشبرد اهداف و ارتقاء بهره‌وری و تعالی سازمانی پرداخت.

علی‌اكبر يخكشی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان است، نقش انگیزه در افزایش بهره‌وری منابع انسانی را برجسته توصیف کرد و گفت: نگاه مثبت سازمان به کارکنان می‌تواند تأثیر شگرفی در بهبود عملکرد سازمان داشته باشد و عدم توجه به این مهم نیز موجب هدر رفت توانمندی و محرومیت سازمان از خدمات نیروی انسانی خواهد شد. 

 

آئین تجليل از كارگران و جوانان نمونه  نيروگاه نكا برگزار شد  

وی توجه به معیشت، رشد عادلانه در سازمان و توجه به رضایت شغلی را از عوامل تأثیرگذار در روح و روان کارکنان دانست و به طرح برخی از مشكلات و بيان مطالبات كاركنان از جمله پرداخت مطالبات رفاهی معوق، برخورداری از خدمات پایدار و مناسب بیمه درمانی، بیمه عمر و سرمایه، ایفای تعهدات صندوق رفاه، پرداخت وام مسکن و رفع مشکل مغایرات عناوین شغلی با سازمان تأمین اجتماعی پرداخت. 

در پايان از خدمات ۲۳ كارگر و ۴ جوان برگزيده سال گذشته شاغل در نيروگاه از شركتهای مديريت توليدبرق نكا، پوشش سبز کیان راد، تعميرات صنايع نيروگاهي مازندران(صنير) و مبین نظم امین با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

 

آئین تجليل از كارگران و جوانان نمونه  نيروگاه نكا برگزار شد  

اسامی منتخبین به ترتیب و به شرح ذیل سیدایمان رشیدائی، عظیم ابراهیمی، جواد جمشیدی، مرتضی فلاح آهنگرکلائی، مهدی بخشی‌پور، محسن خلیلی، عبدالرضا جعفری، مهدی ذبیحی، حمیدرضا اسدی، حسین سالاری، محسن نوری، محمود مفیدی خواجه، حسن رئیسیان، محمود جباری، علی‌اصغر صمدی و هاجر برومندمله، علی باقری خلیلی، مرتضی پورعباسی، محمدزمان یوسفیان، سیدمهدی سعیدی رکاوندی، ایمان سواد کوهی، ایمان نجفی، محمد خلیلی، اکبر رضایی، رضا زیرک رستمی، ابوذر شکری و محمدحسین محمدجانی است. 

 

آئین تجليل از كارگران و جوانان نمونه  نيروگاه نكا برگزار شد  

 از یک دهه گذشته تاکنون به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) تعدادی از جوانان همکار به عنوان نمونه انتخاب و از خدمات آنان در این مراسم تجلیل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار